|
Accepta el tracte |
|
|
|
|
|
Pau es feu una hipòtesi per a justificar l'existència d'eixe tresor: Goya, com DaVinci, a la seua eixida cap a Burdeos deixà el quadre abandonat abandonat per alguna circumstancia i amagat durant 200 anys fins que el trobarem els bigbroders. Bigbroders era el nom que havia donat als seus contractants. No savia qui eren. El tracte comportava haver estat 5 mesos aillada al mig del camp, sense més contacte personal que un matrimoni de hostatgers, gent molt amable i senzilla. Tenien com a missió servir-la i controlar-li les cridades per telèfon i d'Internet. Per eixa banda, la veritat, tingueren poca faena. El quadre original es mantenia en una urna de cristall. Al final del seu treball tornà a vindre Casimir. Va vore la còpia, va felicitar-la i se la va dur. Pau començà a fer-se la maleta quan s'adonà que no hi havia ningú a la casa. Baixà al soterrani que feia d'estudi i encara estava allí el quadre, dins la seua gavia de cristall. No s'ho pensà, perquè eixes coses no es pensen: pujà dalt, fica les maletes al cotxe, baixà al soterrani, obrigué l'urna amb cura i canvià el quadre per una de les còpies. Després pujà a la cuina i botà foc a tot. Quan eixia amb el cotxe, començava a eixir fum per les finestres baixes... |
|
FINAL |